dilluns, 19 de gener del 2009

Donde dije digo... digo Diego

La primera vegada que vaig tindre sexe amb l'home del penis perfecte, en un dels moments àlgids, em va eixir un "oh, *Degotador". I no hagués passat res en cas que l'home del penis perfecte es diguera així... però no és el cas.

La situació va ser molt rara. Jo sóc de les que mai he pogut entendre això de que en el llit et canvien el nom. I no m'havia passat mai!! Ni ho havia fet ni m'ho havien fet. Fins que va eixir. Però per què?? no estava pensant en el Degotador, perquè em va eixir el seu nom??

Uns mesos després, en plena discussió pre-trencament de la relació li vaig dir "Ja està bé, Degotador". I ahi em vaig quedar gelada. Una altra vegada!! per què?? Vaig fer com que no havia dit res, però ell ho havia sentit molt bé i s'enrecordava perfectament que era el mateix nom aquell de la primera vegada... i la vam tindre. Que qui és aquest Degotador... que per què no te'n vas amb ell si el tens tot el dia al cap... bla bla bla... i ho entenc perfectament, a mi m'hagués passat igual si la persona que està amb mi diu un nom que no és el meu. M'ho hauria pres fatal!! però es que realment no estava pensant en el Degotador dels |#@~|@#!!

T'ha passat mai?? t'han canviat el nom?? has canviat el nom a algú??

Un dels meus amants, a totes ens diu nena, així no s'enganya mai...

*Degotador: És l'home amb el que em vaig desflorar. I és "degotador" perquè aquest Nadal ha fet 10 anys des de la 1a vegada que ens vam embolicar, i al llarg d'aquestos anys hem seguit embolicant-nos de tant en tant. Intermitent però prolongat... com un degotador a la vena...

Il·lustració: Facil.VeniR's

SI T'AGRADA EL BLOG,

VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

17 comentaris:

Anònim ha dit...

"Nena, he pasado tanto, tanto tiempo buscandote... Y la ciudad es tan grande, pero tu amor tan pequeño"
Nenaaaaaaa!!!!! XD

Anònim ha dit...

Jo que recordi no m'ha passat mai estant en ple assumpte. Faig com el teu amic, dius "tiu" a tothom i ja està (no ho faig per no equivocar-me sinó perquè sempre m'ha sortit així). Si algun cop li pot haver passat a algun amic meu, hi ha prou confiança com per agafar-s'ho amb humor i sense males cares.

Igualment prefereixo que s'equivoquin amb el nom abans que em diguin "carinyu" o pitjor encara, l'insofrible "cari" (llavors sí que val més plegar). O en castellà, "cielo"... buf, no puc!

Per cert, no sé si ja tens algun post on en parlis, però sinó, podries fer-ne un dedicat a les coses que pots arribar a escoltar de l'altre. Des de cursilades que te tallen completament el rotllo i t'agafa el riure, fins als pagesos més brutus (ai però com m'agraden aquests jajajajajaja)

Anònim ha dit...

Me ha gustado mucho perderme por la frescura de tu blog no me quedo mas remedio que leer asta los comentarios que te han dejado. recibe un cordial saludo.

_MeiA_ ha dit...

doncs si, si que m'ha passat, inconcientment, encara no pensis amb l'altre persona... ZAS! en el moment menys oportú deixes anar un altre nom! buffff.. tierra tragame!!!
sort que em passa molt de tant en tant...

i només una vegada m'han canviat el nom... em vaig posar histèrica, el vaig fer fora i no ha tornat a entrar mai més a casa meu!

un petonet!

Anònim ha dit...

Hola!!
La veritat és que mai m´ha passat i supose que, si em passara de forma inconscient i sobtada, la meua cara reflexaria molta més sopresa que la del meu amant!

Lucrècia de Borja ha dit...

tim: potser a l'Urrutia li va passar alguna cosa semblant. Obviament, entre l'home del penis perfecte i jo no hi havia amor, sols sexe.

iaia: no he parlat encara de les cursilades que es poden arribar a dir, però seria un bon tema a tractar. Jo sóc més bé secota i hi ha coses que em tallen la líbido completament. M'ho apunte com a post pendent.

Naturline: gracias! a mi también me está gustando el tuyo ;)

_Meia_: per què el vas fer fora?? a tu t'ha passat i saps que no és per pensar en l'altre. Sempre havia pensat que em posaria histèrica, fins que em va passar a mi. Ara crec que seria més comprensiva... però tot depén de si és un follamic o no...

Gata: crec que la meua cara també reflexava sorpresa.

Comtessa d´Angeville ha dit...

Jo crec que mai m'he equivocat de nom, en el moment de fer-ho... el que sí m'ha passat, i més d'una volta, en meitat d'alguna discussió forteta amb algun amiguet, és dir-li el nom del meu Ex, supose que perquè després de tantes bronques vaig acabar memoritzant un insult darrere d'un altre, i al final el seu nom, i si me pose a dir CABRÓFILLDEPUTAMECAGONTAMAREENMALAHORAETVAICONÈIXERXXXXXXDELSCOLLONS tinc ja tanta costum de dir-ho tot seguidet que no puc canviar el nom.

A mi m'agrada dir-los a tots XIC, encara que tinguen prop de cinquanta anys.

Anònim ha dit...

Y dice la gente que ahora eres formal, y yo aqui borracho en mi cadillac.
Bajo las palmeras dulce solitario
y no estas tu..
Nenaaaaaa!!!

Hèctor ha dit...

La veritat és que no m'ha arribat a passar mai completament.

Si més no perquè en eixes èpoques l'alta intensitat eròtica-festiva sempre m'he estimat més fer una pausa de X milisegons mentre recordava el nom. Ara bé, que aquests milisegons se'm feien eterns..

I bé, dic completament perquè en una ocasió vaig estar a punt de dir-li a una dona el nom d'una altra en un moment d'èxtasi sexual.

Afortunadísssssimament, l'altra tenia un nom que començava per A. I per tant i dins aquest moment de passió, va quedar perfectament raonable fer A-aaaaaah.

Va com va ;)

Striper ha dit...

En alguna epoca tenia que anarr força amb compte ambs els noms.

Anònim ha dit...

i què és un penis perfecte?

El veí de dalt ha dit...

Gota a gota s'omple el condó, no? O era la pica?

Gatot_X ha dit...

dir pel nom a algú amb qui comparteixes llit a més de contactes íntims és una mostra d'una certa confiança, oi? o pretens expresar que qui s'allita amb algú ho fa en exclusiva i si no és així és culpable d'alguna cosa?

mai m'ha amagat de ser promiscu i, menys, amb els meus i les meves amants... així que si es donés el cas -que no ha passat- que els canviés el nom... sempre podríen pensar que s'estan posant a l'altura del/la millor, no?

et molestaria a tu que et digués... "així, així... no paris shakira... tu si que saps com moure't!!!!"
:P

petons i llepades entre els malucs!

El Company de Venus ha dit...

Potser el fet que sortís el nom de degotador denota que en el subconscient ocupa un lloc important, no? O potser que aquella situació, remotament, et duia a una altra situació viscuda amb el degotador. No ho sé, intento buscar-hi, si és que n'hi ha, una explicació 'científica'.

SERGIBR ha dit...

Doncs a mi em diuen el Desgotador. El que no he sabut mai però, era si el meu famós sobrenom es deu a que les deixo esgotades, o a que m'esgoto fàcilment i amb mi, la seva santa paciència...

_MeiA_ ha dit...

Cuando puedas pasate por mi blog a recojer una pequeña cosita!!

Petonets!

MeiAlbiol ha dit...

Que jo recorde no m'ha passat mai. El que m'ha passat és estar fent-ho i parlar sobre altres coses que no venien al tema (com, divendres era quan hem d'anar a aquella conferència de X no?).

Però el que sí que m'ha passat és estar al tema i pensar en un altra persona perquè em posava més.

Un petonàs!!!