dimarts, 29 de desembre del 2009

Consultori: entre 2 homes

Luc!

Fa dos setmanes vaig conéixer un xic en una festa i ens vam enrotllar. Com que no vam cardar, vam pensar de retrobar-nos per Cap d'any. Per què tan tard? Doncs perquè és basc, xica. Què hem de fer?

Uns dies després, les converses degeneraren en "no vull fer-te mal", "hi ha sis-cents quilòmetres de distància" i merdes d'eixes. Vaig tallar de socarrel els sentiments amb una cita.

Un valencià em convidà a sa casa el passat dimarts a sopar, a mirar una pel·li i al que va després. Després d'un ejaculador precoç, mola saber que es pot estar més de deu minuts cardant :p

I esta vesprada, més. El problema és que he enviat al basc la descripció de l'habitació d'hotel on anirem, "amb finestra al sostre per a mirar les estreles", que tinc només noranta euros a la butxaca i que diguí al valencià en acabar de follar que cancel·laria el viatge.

De conya, no?


Hola,

Te mola el basc de veritat?? i el valencià?? per què li vas dir al valencià que anaves a cancel·lar l'hotel?? regla num 1: No li parles MAI a un tio d'altre amb qui has estat/podries estar/ t'agradaria estar/estas.

Ara ja ho has fet. No hi ha volta enrere. Vols passar el cap d'any amb el 1er o amb el 2on?? et fa igual?? només has de triar. No és tan dificil.

Si vols anar amb el basc: Digues-li al valencià que tens altres plans (MAI que has quedat amb altre tio) i te'n vas amb el 1er.
Si vols anar amb el valencià: Li dius al basc que tens un dinar familiar el dia 1 i et resulta impossible anar i lamentant-ho molt has de cancel·lar la cita (o una cosa semblant) i ja quedaràs amb ell més endavant...

Sempre hi ha una opció 3: quedar amb un de nou ;)

ciber-besets i sort,

Luc Escaigualquer

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estant a tanta distància, el valencià i el basc, jo m'ho haguera manegat per a estar amb els dos -el dia de cap d'any no, però sí al llarg de les vacanes-. Gran error el d'explicar al valencià que quedes amb un altre. Als hòmens no els solen agradar aquestes coses. I si acaba descobrint-se el joc i no els mola, jo de tu feia que es jugaren la plaça d'amants a una partida de pilota.

Lady in red

Monyofiné ha dit...

Però xica, si la solució és clara i transparent i Luc te la va donar fa uns dies al post anterior: Hi ha amor? No, doncs el que la tinga més llarga és el bo!
:-D

Lucrècia de Borja ha dit...

Lady in red: clar que sí!! en aquest cas sí es pot tindre tot.

monyofiné: crec que ho has entés malament. La cosa no va així. La mida no importa sempre que siga una cosa dins de la normalitat. Si és massa menuda p massa gran sí importa. M'agrada tan poc un penis de 5cm com un 20.