dijous, 24 de desembre del 2009

de sopar amb el Sibarita

El Sibarita és un tio al que vaig conèixer per Internet. Em va dir que tenia novia i que no buscava rotllets, només fer noves amistats... ja. Vam parlar que no passaria res entre nosaltres perquè tansols anàvem a ser amics... bla bla bla.

Finalment vam quedar per anar a sopar. Físicament el tio està molt millor en persona, li té una retirada a l'Ernesto Alterio, així, morenet amb ulls blaus, prim, però un poc pedant. Ell és super culte i el que més sap de jazz i blues, per no parlar de teories econòmiques i possibles solucions a la crisi.

En acabar de sopar, vam anar a fer-nos-en una, i només eixir del restaurant m'empotra contra la paret i em clava la llengua fins a la gola. Oh, my god!! Quin tio més salvatge!! Què animal!! Amb la cara de bon xic que feia... Em vaig posar super calenta de pensar el que m'esperava!!

Arribem al bar. Demane i aprofite per anar al bany, però abans de tancar la porta ja tenia al Sibarita dins empotrant-me de nou contra la paret. Ufff... quines calors. Li clave mà al paquet i no note res. Sospitós, però potser té el penis col·locat de manera estratègica... ves a saber.

10 minuts més tard ja haviem acabat les copes i estàvem a ma casa despullant-nos. Torne a clavar mà al paquet i... oh-oh... li falta un tros??!! toque millor... sí, crec que li falta algo. Mire... oh, my god, un micro-penis!!!!!! per què a mi???!!! per què???!!!!



Il·lustració: Alberto Montt



Pista 2 blocaire invisible: El meu blocaire invisible va començar el seu blog al 2006.

26 comentaris:

Vane ha dit...

Bon dia Lucre!!
Quina por!!! trobar-te amb això deu ser una mica espantós!!!
Però buenu...
Per cert, espero que passis unes bones festes i una entrada d'any boníssima!! (amb bons polvos inclosos!!!)

Molon labe ha dit...

Ostres diuen que només el viboritapenis són pitjors que els micro penis, és clar, sibarita per tot i tan perfecte per algun costat havia de perdre oli (o gotetes d'oli)... el proper cop li recomano que vagi amb algú que la porti a un local de menú a 7 euros i on només es parli de futbol i dones, l'esforç d'aguantar una estona valdrà la pena de l'esforç per aguantar després...

Marià ha dit...

Et "furte" la vinyeta (encara que ja la tenia de Montt i les seves vinyetes diaries.
Et compadeixco Lucrècia, però no ens has contat el resultat, o no n'hi va haber?

Anònim ha dit...

alguna preferència per rèbre com a regal de blogàire invisible???

estem un pèl lluny... i alguna vegada ens hem deixat comentaris en els nostres blogs respectius

;) bones festes

Faune ha dit...

Jajajaja! esperem que, sent sibarita, al menys sapiguera fer màgia amb el seu micropenis o amb altres parts del cos (mínim massatge tàntric, eh? XD). Per cert, perquè serà que les estàtues renaixentistes solen tenir micropenis?

Mercè ha dit...

Hahaha, el que contes és de veres o és un microconte (allò de micro interprete-ho com vulgues).
Queda clar que jo no sóc la teva blocaire invisible.
Petonets.

Anònim ha dit...

Va donar la talla finalment?

Striper ha dit...

Bones festes i bon nadal avui vaig una mica de bolit.

Goculta ha dit...

Ara s'entent lo de sibarita i tant blablabla... aix demani millor al Santa Claus dona.
Bones festes i millors polvos!!

El veí de dalt ha dit...

Micropenis? Això et passa per anar a sopar amb sibarites, enlloc de golafres de debò!
Bon Nadal, xiqueta!

kweilan ha dit...

Ostres! Ja veig per la pista que has posat que jo no sóc. Bon Nadal!

Six X ha dit...

ostres nena, quina mala sort que tens! però almenys la sabia fer anar o què...o ni la vas notar?

fra miquel ha dit...

I no li vares trobar alguna cosa bona? Així doncs, la mida si que importa?
Doncs espero que en aquestes festes trobis algun altre que et vagi millor!
Petons guapa! Que passis bones festes i un any nou, ple de plaers.

uax ha dit...

gràcies pel teu post, ara tinc la moral encara més per terra.

Anònim ha dit...

Sóc l'únic que té preguntes?
Un micropenis exactament de quina mida?
I si li agrada de veres un que té micropenis, que fa??

gata parda ha dit...

Vaja! De veres és un shock!!! Em pregunte si almenys va donar la "talla" dintre les seues possibilitats!!! Ho senc de veres, quina desil·lusió!!!
Per al Faune: tinc entés que les estàtues renaixentistes es regien per les mesures perfectes i, anatòmicament, el penis no era una part estèticament destacable per a ells (almenys pel que fa a l'art, al llit supose que un altre gall cantaria :D)

Bon Nadal!!!

Faune ha dit...

Jejeje, sí, Gata Parda. I també podria estar relacionat, no només amb determinat cànon, sinò amb determinada moral. Hi hagué un Papa, no recorde el nom, que manà picar els penis de les estàtues romanes i substituir-los per una discreta fulla de parra o vinya (com quan manaren tapar les faves de la Capella Sixtina). Què fàcil que es rellisca entre el sexe i l'art, no? (Ja que estem sibarites... XD)

Anònim ha dit...

Uuuuh! Micropenis!! Micropenis mai! Un home em pot encantar però si té micropenis ja se'n pot anar a casa perquè no el vull!

I si tenen poc pèl, tampoc.

I si en tenen massa, tampoc.

I si fan panxeta, tampoc.

No importa si són bones persones, amb sentit de l'humor, intel·ligents, interessants. Bah, per a què, si tenen el penis petit.
Simplement no haurien d'existir. Una dona tan perfectíssima com jo no pot admetre uns defectes tals.

Déjà vie ha dit...

XDD m'encanta com ho has explicat sobretot pq sperava la super nit d plaer. Bé sempre pots dir...pro tu no tenies novia? seria un lleig x ella q passes res entre nosaltres.

Lucrècia de Borja ha dit...

Vane: Un poc de por si fa :P Bones festes a tu també!!

Molon: sí, crec que serà el millor. Si es que a mi m'agraden els homes primitius, qui em mana a mi eixir amb un sibarita??

Marià: ai, el resultat... això per un altre dia.

Anònim: Oh, el meu blocaire invisible!! quina il·lu!! si ens hem deixat comentaris... això redueix bastant els llistat :P

Faune: ja ho explicaré...

Mercè: això és completament real!!

Albert: hauràs d'esperar a un proper capítol :P

Striper: Igualment, rebonico!!

Goculta: Sí, això em passa per no escriure carta a Santa Claus, n'hauré d'escriure una als Mags d'Orient.

Veí: tota la raó, per a la propera potser faig una reunió d'escala per consultar :P

kweilan: doncs no, no ets tu...

Six X: era perquè mercuri no hi era a la meua casa 2. I això afecta...

fra miquel: sí, clar que tenia coses bones: uns ulls molt bonics i és simpàtic i bon tio. Però la mida no importa sempre que no siga massa gran o massa menuda.

uax: tu també tens micropenis??

Anònim: segons els experts, un penis en erecció de 7cm o menys es considera micropenis. Potser aquest en tenia 9... però per al cas és quasi el mateix.
Si m'agradara de veritat un tio que té micropenis ja procuraria parlar-ho amb ell i buscar alguna solució (fundes, per exemple), però en aquest cas era només sexe. I si el sexe no va bé... què queda??

gata parda: sí, sí,... molta.

Anònim: la resposta de l'altre anònim pot ser vàlida per a tu també. si hi ha amor... s'intenta superar el que siga. Però si es tracta d'una relació sexual on no hi ha bon sexe... què ens queda??

Déjà vie: clar... xDD

Anònim ha dit...

sóc a l'únic a qui no li fa gràcia? Jo per exemple no la tinc massa gran, què voleu que faça? que em suicide? que deixe de lligar?

M.R.T ha dit...

A mi tampoc no em fa gràcia. I sóc dona.

micro...què? ha dit...

a mi tampoc no em fan gràcia.

em sembla una entrada prepotent, com algunes altres que hi ha a aquest blog (i que altra gent ja s'ha encarregat de criticar, amb molt d'encert segons la meua opinió).

a més que el sexe que a lucrècia li agrada es basa massa -així ho pense jo- en la penetració, i oblida altres aspectes igual o més plaents, excitants, morbosos...
un micropenis no és cap problema, fins i tot per a una relació d'una nit...

micro...què? ha dit...

i per cert, jo també sóc dona.

Lucrècia de Borja ha dit...

Anònim: Una cosa és no tindre-la massa gran i altra un micro-penis. Són coses diferents. De tota manera hi ha gustos per a tot i diuen que sempre hi ha pedaç per a un descosit. Segur que trobes el teu pedaç.

MRT: què és el que no et fa gràcia??

micro... què?: explique les coses com les visc i les pense. Es normal que hi haja gent que hi estiga d'acord i altres que no. És només un punt de vista. Tots els meus amants sempre han estat molt a gust amb mi i sempre done una segona oportunitat. Ja llegiràs la 2na part de la cita.

Unknown ha dit...

No entiendo muy bien tu blog pero... ahora tengo más ganas de aprender valenciano.
Micropene! Eso no me ha pasado nunca. Pero tampoco es un drama. Hay otros fracasos peores sobre todo si son consecutivos.