dissabte, 23 d’octubre del 2010

Curiositats del penis (I)

Sabies què... fumar t'acurta el penis??
Fumar pot acurtar el teu penis quasi un centímetre!!  Les ereccions depenen quasi exclusivament del correcte flux de la sang, i el tabac calcifica els vasos sanguinis, dificultant la circulació erèctil.

Potser ets d'eixos que no es preocupen massa pels seus pulmons o per morir jove, però...  això de tindre un centímetre de menys... jo crec que és motiu suficient com per deixar de fumar ara mateix.

Salvem la mida del penis!! Diguem no al tabac!! Recuperem el centímetre perdut!!

Sabies què... només 1 de 400 aconsegueix fer-se una auto-fel·lació??
Només un home de cada 400 és bastant flexible com per a donar-se a si mateix plaer oral. Però es calcula que d'aquestos 400, tots ho han intentat en algun moment.

Sabies què... els homes atractius tenen millor esperma??
Els homes amb bon aspecte poden tindre un esperma més fort. Investigadors espanyols van mostrar a unes dones fotos de xics que tenien semen bo, regular i pèsim i els van demanar que triaren al més atractiu. Quasi totes les dones van triar als millors productors d'esperma.

Font: Mens Health

10 comentaris:

aquell samaruc ha dit...

ja deia jo que va pujant cm a cm encara a banda de tindre un esperma molt millor :P

Unknown ha dit...

Per sort, no fume! Sobre el tema de l'autofelació...jo sóc dels 399 restants ;). Sobre l'atractiu, ho deixe en mans d'elles.

Que gran blog!! Gràcies per les informacions, Lucrècia.

Anònim ha dit...

Quan tenia 17 anys ho vaig aconseguir, ara als 60 difícil ho tinc ( crec que només és qüestió de la flexibilitat) esperaré als 69 a vore si amb un poc d'ajuda no hi ha cap problema.

Srta. Tiquismiquis ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Srta. Tiquismiquis ha dit...

Sra. proposi aquests arguments per la propera campanya antitabac del ministeri de sanitat

Striper ha dit...

Avui nomes passo a deixar-te les meves salutacions.
Una abraçada.

fra miquel ha dit...

No fumo, però tampoc m'ha preocupat mai la mida del meu penis...És tan important?

Marta ha dit...

Un de cada 400? Tenia la sensació que eren menys...

Josep ha dit...

La natura és sàbia: qui vol fer-se un seminograma tenint un mirall a casa?

Jordi ha dit...

pot ser el problema del tabaquisme està més en la capacitat per a mantenir l'erecció que en aquest centimetre de menys, no?
espero no ser barroer però, quan qualifiques de bo el semen et refereixes a la seva qualitat reproductora, o...
tens un bloc interessant, felicitats