dilluns, 15 de novembre del 2010

2ns Premis Blocs 2009-10 de les Comarques Centrals del PV "El Penjoll"

A finals de 2008 El Penjoll va organitzar el 1er Concurs de Blogs de les Comarques Centrals del País Valencià,  on aquest blog va ser el guanyador dins de la categoria "humor". Això encara no sé si agafar-me-ho bé o malament. No el haver guanyat... que estic molt desvanida!! Sinó que em posaren a la categoria d'humor...  Que tot el que explique és molt seriós!!

Bé, el cas és que no vaig poder assistir a l'entrega de premis perquè em va parar la policia pel camí perquè anava un poc forteta (feia tard). Però vaig telefonar per explicar-ho. I la veritat és que em va saber molt greu, però mira... les coses venen com venen.

I ara, 2 anys després, tornen els Premis del Penjoll amb la seua 2na edició!! Això és preciós. A més, sembla que forme part del jurat, així que si participes pots enviar-me un mail i et passe el meu numero de compte perquè m'ingresses el suborn i veuré què puc fer...

Si com jo et vas perdre l'entrega de premis de la 1a edició, ací la tens:


Premis Blocs de les Comarques Centrals del País Valencià 2008 from El Penjoll, Art de Paraula on Vimeo.