dimecres, 1 de desembre del 2010

Un madrileny atípic

Me'n vaig a passar el pont a Madrid amb la meua amiga C. Hem pillat un vol barat de Ryanair. Amb 18€ anem i tornem (amb aquestos preus no sé jo qui anirà a Madrid amb l'AVE).

Les vegades que he estat a la capital d'Espanya ha sigut sempre de pas. He vist el museu del Prado en hora i mitja (rècord!) i la Cibeles des d'un taxi. I la veritat és que ja fa temps que tinc ganes d'anar, així que ho vaig parlar amb C i em va dir "on vulgues, Lucre, a mi m'és igual, però anem a algun lloc. Fugim d'ací, que tinc ganes de jugar fora de casa". Aleshores em va eixir la meua vena més garrula i li vaig cantar allò de: Sí, sí, Madriiiiid... y sin remordimieeeeentooos...


Sí, sí, a Madrid, decidit. El dia següent de la nostra meua gran decisió em vaig posar mans a l'obra amb les coses que anàvem a necessitar i li vaig escriure un correu a C per explicar-li-ho.
Ei, C! He estat mirant cosetes ja per veure a Madrid, on podem anar de festa, quines coses visitar... i el millor és tindre un guia, així que he entrat al badoo a buscar algun tipet aseat que tinga molts amics (per poder triar) perquè ens facen de guies, de taxistes i que ens penetren un poc.

A C. li va encantar la idea. Sort, perquè si arriba a dir que no... a veure què li deia jo al meu guia que ja tenia triat...

I m'he triat un madrileny... que ni amb lupa. Vaja madrileny atípic que m'he trobat... Tots els tòpics per terra:
  • No ha estat MAI a Gandia. Com pot ser?? El 99.9% de madrilenys han estat donant pel cul a la platja de Gandia alguna vegada en sa vida.
  • No ha portat MAI una camiseta de Coco-loco me vuelves loco. Els que van a Gandia regalen camisetes de Coco-loco als que no van, per fer enveja, com si allò fora ves a saber què...
  • Es llegeix aquest blog sense traduir-se'l al castellà. I a més diu que l'entén i que li agrada!!
  • I té un penis enorme!! Res d'eixos 9,1 de mitjana madrilenya. En eixe aspecte pareix més que valencià. Que com ho sé?? perquè li he sigut infidel al meu ciber-amant.

2 comentaris:

aquell samaruc ha dit...

Eixe no es de Madrid jejejeje

lo de 9,1 es de gros no?

serà que allí fa més fred i s'"encigronen"?

Theresia Kalogeropoulos ha dit...

Doncs bon viatge i ja ens faràs cinc cèntims de l'aventura "madrilenya" XD! Una besada!