dijous, 2 de juny del 2011

Oh, quin penis!!

Als homes, així en general, els agrada escoltar que ens agrada el seu penis, que és el més bonic, el que fa millor olor i sabor... i que ens pareix molt gran :O

Està comprovat. Li dius a un home oh, quin penis més gran que tens... i automàticament s'unfla el seu ego, s'excita, i tindrà més ganes de fer que comproves que a més de gran i bonic també el sap fer servir com cal. S'esforçarà més en quedar bé per demostrar que és un mascle com cal, digne de tindre eixe penis quasi perfecte.

I açò em fa recordar a la pel·lícula 'La cosa más dulce' on apareix aquesta escena meravellosa:

Prova-ho, que funciona... ;)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo, doncs jo porte des dels 13 anys cantant-li i ni flowers. Serà que la música no és lo meu:-)

aquell samaruc ha dit...

i que el canten com si fora un micro també però amb emotivitat per favor, amb emotivitat !

Monique LaMer ha dit...

Ai, mira, quin riure cada vegada que veig esta pel.li i sobre tot esta escena...a risc de passar-me en la "llargària2 del comentari, et contaré on l averem per primera vegada: en el cine d´estiu d´alboraia, en la sesió doble on era la segona pel.li; cap dels meus amics tenia ni idea de què anava, i estava plé de xiquets PLÉ...i al principi els pares aguantaren, però quan escomençaren a cantar la tonadeta tots s´alçaren i tragueren als nanos d´allí mentres nosaltres ens miràvem sense donar crèdit, morts de risa...
Continues a la recerca del penis perfecte? xica, si la perfecció no existeix! :D
B7s

Anònim ha dit...

Jo hui estava esperant l'entrada que parlara sobre si ens agrada o no que se'ns escorrega al damunt un tio i si a ells els agrada, per això de què m'he quedat amb ganes de contestar, però va a ser que al facebook estava massa visible. Jo reafirme la teua postura, senyora, de què és un moment preciós. Absteniu-vos quimerosos/-es de tot tipus.
I ho és perquè tant si et banyen per dins com si ho fan per fora, la qualitat postcoital acaba amb dos cossos abraçats i units per tots els fluids que han intervingut en l'amor.
Es pot estar d'acord o en contra. A mi se me'n fot. A qui no li agrade que no ho faça. Ell/-a s'ho perd.

Theresia Kalogeropoulos ha dit...

Aquesta cançó m'ha entretingut d'allò més durant els exàmens! ;D!!!