dimecres, 22 d’agost del 2012

Consultori: El meu EX vol tornar

Hola Lucre,

Necessite un consell. Vaig tindre parella durant 2 anys i estava molt bé amb ell però es va acabar perquè potser jo no vaig saber bé com tractar-lo o no li donava el que necessitava. Ell em va deixar i em va bloquejar al messenger i al facebook i em va demanar que no el trucara més. Vaig respectar la seua decisió i no vaig contactar més amb ell. Poc després vaig saber, per un amic comú, que al mes de deixar-me ja estava amb una altra. De tot això ja han passat 6 mesos. I fa un parell de setmanes em va desbloquejar del messenger i m'ha tornat a afegir d'amiga al facebook i hem tornat a parlar, primer per xat i després per telèfon. I així he sabut que ho ha deixat amb la noia aquesta. Ara em dedica cançons al mur, posa "m'agrada" a tot el que faig i em comenta els estats. Em va fer gràcia llegir el teu post dels ex on estava "el que et té ganes". Em diu que em troba a faltar, que va cometre un error deixant-me. I ara no sé què fer. 

Et va deixar perquè va conèixer a altra i ara et busca per no quedar-se sol. Fuig!! Oblida'l!! Un Ex que et va fer mal és un mort vivent, un zombi. I està molt lleig eixir amb morts. Fan pudor. 

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tampoc tornaría. Es molt probable que quant torne a trobar una que li apanya més la torne a deixar. Si t'ho fa una vegada t'ho farà una segona

cris c ha dit...

Dile que vuelves si poneis fecha de boda.

Anònim ha dit...

ni de coña, no way...
No recaigas

explorador ha dit...

"Ara em dedica cançons al mur, posa "m'agrada" a tot el que faig i em comenta els estats"... És que les relacions del món digital són taaan romàntiques!

DooMMasteR ha dit...

Res, res, aquest ex és una caca!

Lucrècia de Borja ha dit...

Està mort i punt. No hi ha més opcions.